De verschillende afdelingen van de klantenservice van UPC

UPC is een van de grootste kabelbedrijven ter wereld en ook in Nederland timmeren zij aardig aan de weg. De kans is dus zeker aanwezig dat je hier al klant bent of dat je dit graag wilt worden. De klantenservice van UPC is groot en heeft uiteraard verschillende afdelingen.

  • Klantenservice
  • Klant worden
  • Hoofdkantoor

Er kunnen uiteenlopende redenen zijn waarom je met de klantenservice van UPC contact op wilt nemen. Misschien is het omdat je klant wilt worden, andere redenen kunnen ook zijn dat je graag iets wilt weten over je huidige abonnement of dat er bijvoorbeeld iets niet naar behoren werkt. Ook kun je het hoofdkantoor bereiken om daar verschillende vragen aan te stellen. Wil je het telefoonnummer hebben van bijvoorbeeld de klantenservice van UPC of je wilt graag klant worden? Dan kun je alle gegevens vinden op de website van De Klantenservice.nl. Op deze website kun je terecht voor de vele manieren waarop je contact op kunt nemen met een bedrijf. Niet alleen de UPC, maar ook veel andere bedrijven in ons land. Dit is wel zo prettig, want zo weet je in een keer hoe je het beste met een bepaald bedrijf contact op kunt nemen en ook wat het keuzemenu is dat je zult moeten doorlopen. Bij UPC is het met name belangrijk dat je wanneer je belt je postcode en huisnummer doorgeeft. Ze kunnen je dan een stuk sneller helpen bij de klantenservice van UPC.

Online contact opnemen met de klantenservice van UPC

UPC is een groot bedrijf en natuurlijk geven ze jou meer dan alleen de mogelijkheid om contact op te nemen via de telefoon. Sommige mensen hebben hier nu eenmaal de tijd niet voor. Of de vraag waar zij mee zitten is niet belangrijk genoeg om hier een heel telefoongesprek aan te wijden, inclusief het doorlopen van het keuzemenu om met de klantenservice van UPC in contact te komen, maar het zou toch wel prettig zijn om de vraag via een veel makkelijkere en snellere manier beantwoord te krijgen. En natuurlijk hebben ze hier een mogelijkheid voor bij UPC. Met de online klantenservice van dit bedrijf kun jij heel eenvoudig al jouw vragen en opmerkingen kwijt via social media. Ze zijn actief op zowel Twitter als Facebook. Je kunt hier je vraag stellen en zij zullen dan zo snel mogelijk een antwoord plaatsen. Het is natuurlijk handig dat al deze vragen ook online blijven staan. Je kunt dus ook door de feed heen scrollen om te zien of iemand anders de vraag al eens gesteld heeft en wat de medewerkers van UPC daarop geantwoord hebben. Omdat dit openbaar is, is het wel zeer belangrijk om op te letten dat je hier geen persoonlijke informatie deelt. In zo’n geval is het beter om toch even de telefoon op te pakken.

Meer weten van de klantenservice van UPC

Of je nu al klant bent of niet, de klantenservice van UPC staat voor je klaar om je verder te helpen. Op de website van De Klantenservice.nl vind je snel alle gegevens die je nodig hebt. Wist je bijvoorbeeld dat als je al klant bent je heel eenvoudig de klantenservice van UPC kunt bereiken door op de vaste telefoon 1200 te bellen? Je wordt dan direct doorverbonden. Ook met je mobiele telefoon kun je uiteraard bellen nar deze klantenservice. Het specifieke telefoonnummer daarvoor vind je terug op de website van DeKlantenservice.nl. Heb je hier hulp bij nodig? Neem dan contact op via 0900-0700. Je wordt dan doorverbonden met de afdeling die jij nodig hebt.